Til Tina

La fortiden være i fred, det er fremtiden du kan gjøre noe med. Carpe Diem.
-Pappa-

mandag 13. desember 2010

Oppstart

Nå prøver jeg for aller første gang i mitt liv å lage en blogg.
Dette for å kunne dele livet mitt med andre, særlig de nærmeste, ved hjelp av få tastetrykk. Føler det kan være godt å få ut litt om oss, og det kan jo hende at dette vil funke bra:) Jeg håper mange vil følge meg og min familie, og her er det jo også mulighet for å bla fram og tilbake som man ønsker.
Ønsker meg selv lykke til med dette her, det er tydeligvis litt å sette seg inn i... :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så koselig da :)
    Jeg har også blogg og det er veldig koselig :)
    Kjempe masse lykke til da :)
    Og jeg henger meg på som følger ;)

    SvarSlett
  2. Hmmm, får ikke lagt meg til som følger, men prøver igjen om ikke så lenge :)

    SvarSlett
  3. så snill du er:) jeg må bare forstå hvordan dette funker, så kanskje jeg kan klare å følge med litt jeg også:) var inne på din side, og det er jo veldig greit å ha en fast side alle familiemedlemmer og venner kan gå inn på.. så slipper man å si alt hundre ganger:)

    SvarSlett